mandag 25. januar 2010

Mer av det samme

I samme gate som forrige innlegg (Tøffelgaten), har jeg googlet vakre pledd, og funnet frem til noen godbiter!
Disse pleddene er fra Oleana, og hadde jeg hatt hytte - og masse penger - skulle hver seng hatt hvert sitt pledd! Nydelige er de!Her er smakebiter fra Rørospledd sin kolleksjon. De har et større spekter i designen sin, alt fra det romantiske til det helt moderne. Litt 50-tallsretro synes jeg likevel det er... Skikkelig retro er forresten de to pleddene jeg har funnet på Brukthuset her i Bergen, og de var ikke dyre i det hele tatt! Jeg skal ta bilde av dem når jeg får bedre lys, sammen med to klassiske pledd, som kanskje ikke er så hippe, men varme og MYE brukt. Jeg har sett utrolig mange fine pledd her i bloggverden også, og når jeg bare får surfet litt mer, skal jeg lage et eget innlegg om hjemmelagde pledd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar