mandag 8. februar 2010

Briggs lekehus

Her kommer 2. episode i følgjetongen om blogger jeg leser. BRIGGS LEKEHUS er en ganske kjent blogg etterhvert, og det er ikke det minste rart. Slik beskriver Frk Brigg seg selv; Jeg leker meg med kitsch, loppis, maling, rust, natur, kultur, klær, mat og musikk. Elsker mote og design, men sverger til gjenbruk og stadige forandringer, derfor er "alltid under 1000-lappen" og "gjør det selv" mitt motto. Og slikt kan jo jeg like! Her snakker vi om en superkreativ dame, som i tillegg er original og har humor. Hun finner på ting jeg ikke har sett på andre blogger, og det vil jeg si er mangelvare. Hun har sin helt egen stil, og det beste av alt er selvfølgelig at den i stor grad er basert på redesign. Me like! Så gjør som meg folkens, og legg henne på blogglisten deres, så kan dere følge med på alle de sprøe sprellene hennes dere også!

1 kommentar: