onsdag 10. februar 2010

Bybanen


Slik vil den se ut! Bildet er hentet fra en meget rikholdig bildeblogg på hjemmesiden til Bybanen. For dere som ikke er fra byen, kan dere se Nygårdsbroen og den i disse tider beryktede Danmarks Plass i forgrunnen, og Ulriken og gondolbanen i bakgrunnen.
Om ikke lenge åpner altså Bybanen her i Bergen. Da regner jeg med at alle miljøvennlige Bergensere vil kjenne sin besøkelsestid, og kjøpe seg månedskort på banen. Hadde det ikke da vært utrolig fint om det fantes en heløkologisk matbutikk langs banen? Tenk om man kunne gått rett inn på Sletten senter og handlet økologisk, for så å ta banen videre hjem? Det er lov å drømme...

1 kommentar:

  1. Hei Malva. Jeg er bare som snarest innom for å si takk for en fin og reflektert kommentar hos meg i forbindelse med innlegg om etisk dyrehold. Det satt jeg veldig pris på. Dessuten likte jeg godt innlegget ditt om grønnsaksabonnement. Her kommer jeg tilbake. :)

    SvarSlett